5 Haziran 2017 Pazartesi

Shiseido Uv Protective Compact Pudra Fondöten

Shiseido en sevdiğim ve güvendiğim Japon kozmetik markası. Cilt ve makyaj ürünlerine gözüm kapalı güvenip, tavsiye ederim. Yaz aylarında hem makyaj yapmak hem de güneşten korunmak lazım. Bu ikisini bir arada sağlamak oldukça adım isteyen vakit alan bir şey. Dolayısıyla insan pratik ürünler istiyor. Hem cildimi korusun hem de makyajımı tamamlasın.

Ben de geçen yaz aldığım ve çok da memnun kaldığım SPF 30 korumalı compact pudra fondötenden bahsetmek istiyorum. Bir kere ambalajı çok şık, içinden çıkan sünger çok başarılı, işe yarayan bir aynası var. Bunlar görsel kısmı. Gelelim içeriğine;

Pudra fondöten mat ve kadife bitişli. Orta kapatıcılıkta. Suya, tere dayanıklı. spf 30 UVA/ UVB koruyuculu. Ayrıca SuperVeil UV 360 derece teknolojisiyle güneş ışınlarının sebep olduğu yaşlanma belirtilerini azaltıp, Profence Cel içeriği ile de gelecekte oluşması muhtemel kırışıklı ve lekelerin önüne geçiyor. En önemlisi Komedojenik değildir, yani gözenekleri tıkamaz. Hassas ciltlere çok uygundur. 18 ay kullanım süresi var.

Bendeki rendi Medium Ochre, skalası geniş fakat tester sıkıntısı olabiliyor. Boynerlerde testerına bakabilirsiniz. Diğer büyük parfümericilerde testerı bulunmuyor maalesef.

Çantada yer kaplamayan. Güneşten korurken, cildime dost bir ürünüm olsun diyorsanız. Mutlaka Shiseido nun güneş ürünlerine bakın derim.









2 yorum:

  1. Ben de Shiseido ürünlerini seviyorum. Özellikle fondöteni ve concealerını kullanmıştım çok başarılı. Yaz için bu pudra da güzelmiş. Aklımda olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. hiç kullanmadığım bir marka ama güzel görünüyor denemek lazım

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma