10 Ocak 2021 Pazar

Loreal Excellence Cool Creme


 Saçlarımı evde kendim boyuyorum. Hal böyle olunca da bir çok marka ve ton hakkında da bilgi sahibi oldum. Boyaları karıştırmayı, istediğim rengi tutturmayı öğrendim. Bu zamana kadar da Loreal'in bir çok çeşidini kullandım. Saçlarıma yaklaşık 2-3 sene önce röfle yaptırmıştım. O zamandan beri de yeniletmedim ve sürekli dip boya yapıyorum. Sarı tonlarında en büyük sıkıntı saçın çok çabuk ısınması ve o istemediğimiz turuncu görüntü olur. Sarı saç kullananlar beni çok iyi anladılar. Ben de küllü tonları sevdiğim için bir kaç rengi karıştırıyorum ve istediğim görüntüyü elde ediyorum. Bunu sürdürmek için de mor şampuanlardan yardım alıyorum. 

Geçtiğimiz günlerde de Loreal'in turunculaşma karşıtı boya serisi çıkardığını gördüm. Küllü kumrallar, küllü sarılar ve ben de 8.11 Ekstra Küllü Sarıyı alıp, hemen denedim. 


Boyanın yapısı ve saçı yumuşacık yapmasını çok beğendim. Kutudaki tondan biraz daha koyu oluyor bunu dikkate alın. Zaten 2 renk arasında kaldıysanız her zaman açık olanı tercih edin. Ayrıca beğendiğim bir özellik de içerisinden 1 yıkamalık mor şampuan ve bir diğer boyamaya kadar haftada bir kullanabileceğiniz mor maske çıkması oldu. 

Küllü renklerdeki en büyük handikaplardan bir diğeri ise saçı yeşertmesi olur. En azından bu ton için söyleyebilirim ki böyle bir şey yaşamadım. Artık bir kaç rengi karıştırmaktan kurtulduğuma seviniyorum. Bu seriyi beğendim. 

1 yorum:

Tasarım:Sawako Kuronuma