3 Nisan 2020 Cuma

Mac Prolongwear Vs. Essence Concealer

Uzuuuuun upuzun olmasa da bir aradan sonra artık düzenli bir şekilde yazmak istiyorum. Bu araya yakışır bir şekilde kendi deneyimlediğim bir muadil ile giriş yapıyorum mevzuya. :)

Evet bir yanda yılların vazgeçilmez bebeği Mac'in Pro longwear Concealerı bir yanda da yine uzun zamandır satışta olan ama içeriği ambalajı yenilenen Essence'in Waterproof Concealerı. 




Şimdi ilk olarak gramajlarından bahsetmek istiyorum. Gramaj olarak Essence daha fazla. Ambalaj olarak Mac cam, pompalı bir şişede. ( Ki bunu hiç sevmeyenler var çünkü pompa eğer dikkatli kullanmazsanız çok ürün almanıza sebep oluyor. ) Essence ise bildiğimiz fırçalı ambalajda. 





Gelelim esas mevzu olan yapılarına. İkisi de yoğun kapatıcı ama kıvamları o kadar güzel ki dağıttığınızda cilt ile hemen bütünleşip, incecik oluyorlar. Bu özellik benim belki de concealerdan beklediğim en önemli özellik. İncecik olurken siz yaydıkça kapatıcılıklarında da ödün vermiyorlar. 





Çok ince toz pudra ile sabitlemeniz yeterli oluyor. Çizgilere neredeyse hiç dolmadan gün boyu siz makyajınızı çıkarana kadar sabit kalıyorlar. En güzel uygulama parmaklarla yayıp, sünger ile sabitlemek. Fırçayı hiç sevmiyorlar. Ben ikisini renk tonları farklı olduğu için üst üste uyguluyorum ve o kadar güzel uyum sağlıyorlar ki marka farkını anlamanız mümkün olmuyor. 




Kısacası eğer Mac prolongwear kadar iyi bir kapatıcım olsun ama yüzlerce lira da vermeyeyim diyorsanız. Kesinlikle Essence deneyin. Benden tam not aldı.

10 yorum:

  1. Mac hiç denemedim ama pompalı ise zaten bana gelmez iyi ki yazmışsın ;)

    YanıtlaSil
  2. Bu fiyat farkına hiç gerek yok üstelik :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir karşılaştırma olmuş. Essence ürünleri genelde fiyatına göre oldukça yüksek performans sergiliyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle canım özellikle birebir muadil bulmak zor oluyor.

      Sil
  4. paylaşım için teşekkürler , notumu aldım ...

    YanıtlaSil
  5. Mac i bilmem ama Essence uzun dönemdir favorim:)!

    YanıtlaSil
  6. essence var ve kullanıyorum zaten mac almama da gerek kalmadı sayende :-))

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma