28 Nisan 2020 Salı

Voonka Multi Collagen Powder



Daha önce Voonka Collagen Tabletlerini kullanıyordum. Hatta burada da bahsetmiştim. Sanırım 3-4 kutu bitirmiştim ve faydasını da cildimin daha nemli olmasıyla, saçlarımın daha az dökülmesiyle ve ince kırışıklıklarımın yok olması yerine yenilerinin çıkmaması ile görmüştüm fakat ara verince bu ürünler etkisini kaybediyor. Bunun da sebebi kolajenin vücudumuzda 30 yaşından sonra üretiminin azalması. Bu nedenle sürekli ve düzenli takviye gerekiyor. Aslında çok daha etkili olan toz versiyonunu yurt dışından araştırıyordum ki malum bu günlerde dünyayı kasıp kavuran Covid-19 devreye girince. Bu sevdadan vazgeçtim. Yine tabletimi alırım diyordum. Bu sırada Voonka'nın da toz versiyonunun çıktığını görünce hemen sipariş verdim. 




Multi Collagen Powder 300gr ambalajında toz formda içerisinde ölçü kaşığı ile geliyor. Ayrıca Diyetisyen tarafından hazırlanmış bu toz ile hazırlayabileceğiniz 15 tane sağlıklı tarif de var. Tableti ile arasında ne fark var derseniz fark dağlar kadar. Tablet versiyonunda Kollajen miktarı 750mg iken, 1 ölçek toz da ise Tip 1 7500mg, Tip 2 100mg Tip 3 ise 2360mg ve kollajenin aktive olması için de 40mg C viamini bulunuyor.




Peki bu Tipler nedir derseniz de bizim için yani yaşlanma karşıtı güzellik, saç, tırnak için olan kollajen Tip 1 ve 3. Tip 2 ise kemikler için gerekli olan bundaki dağılım dozunu çok beğendim. 
Bir haftadır deniyorum. Ben yatmadan 1 bardak suya 1 ölçek şeklinde tüketiyorum. 3 kutu tablet kullanımı sonucumdan daha etkili olduğunu söyleyebilirm bu 1 haftalık kullanımın. 



Peki gelelim tadına. En çok bu soruluyor, tadı var mı? Evet tadı var size şöyle söyleyebilirim. Bir bardağı bir seferde içerseniz sonunda anlıyorsunuz. Dura dura içerseniz rahatsız edici olabilir ama mide bulandırıcı değil kesinlikle. Kemik, ilik suyu gibi bir koku ve tadı var. Beni kesinlikle rahatsız etmedi. 
Kısacası eğer kollajen takviyesi almayı düşünüyorsanız. Mutlaka toz olanların, tabletlerden daha etkili olduğunu bilin ve ona göre seçimlerinizi yapın.



5 yorum:

  1. Buna ben de bir ara baktım. Almam lazım benim de

    YanıtlaSil
  2. alacaktım ama şimdi kemik iliği tadı deyince bir durdum :-/

    YanıtlaSil
  3. Ben bu ara çok araştırıyorum. Daha hangisini alsam karar veremedim .

    YanıtlaSil
  4. Ben de 1,5 ayı tamamladı. Cildim sanki daha dolgun ve kremsiz bile nemli. 3 ayı tamamlayacağım, umarım sonuç iyi olur :)

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma