14 Nisan 2020 Salı

Neutrogena Cellular Boost Nemlendirici Krem



Neutrogena benim için güven veren bir marka fakat her ürün herkese uyum sağlayacak diye bir şey yok. Bunu unutmadan tavsiyelerime kulak verin lütfen. 

Neutrogena Cellular Boost Antiageing bir nemlendirici.Bendeki gündüz versiyonubu yüzden spf 20 içermesi de gündüz kreminden beklediğim bir özellik. İçeriğinde Hexinol ve C vitamini var. Hexinol birden çok yaşlanma belirtisi ile aynı anda ilgilenen yeni keşfedilmiş etken madde. C vitamini ise koyu leke görünümü ve cilt tonlamasında mücadeleci bir antioxidan. Kısacası güzel bir ikili olmuş. 


30 Yaş üstü için uygun diye düşünüyorum. Yapısı ne krem ne de jel gibi ikisinin ortası yağlı his bırakmadan sürdüğünüz anda aydınlık ışıltılı bir cilt aynada size göz kırpıyor. Hoş hafif bir kokusu var. Oldukça bereketli. 50 ml bir kavanozda. Açıldıktan sonra 12 Ay gibi bir sürede kullanmanız gerekiyor. Yarı yağ yarı su bazlı olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle sivilce yapacağını sanmıyorum. Gece kremi ile birlikte kullanıldığında daha etkili olacaktır. Ben de gece kremini deneyeceğim. 

3 yorum:

  1. Uzun zamandan beri bu markaya ait hiç ürün kullanmadım. Havalar ısınınca çok yoğun kremler kullanamıyorum. Bu krem benim için bir alternatif olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısı oldukça güzel canım, seveceğine eminim :)

      Sil
  2. jel olanları sanırım bir tık daha seviyorum ben :)

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma