10 Nisan 2020 Cuma

Arzum Super Star Pearl Effect Düzleştirici Tarak


Saçlarımı genelde düz kullanıyorum. İşlem görmüş, boyalı ve sarı olduğu için de saç bakımına özellikle ağırlık veriyorum. Saç bakımının en temeli bana göre şampuan ve kremden sonra kurutma aşaması çünkü istediğiniz en iyi şampuan ve kremi kullanın eğer saçlarınıza doğru şekil veremiyorsanız her şey çöp oluyor.

Ben bildiğimiz düzleştiricilerden kullanıyordum fakat onlar ani yüksek ısı ile saçı tost yaptığından dolayı saçları hem çok kurutuyor hem de çok fazla kırıyordu. Ben de düzleştirici işlemini fırça ve fön makinesi ile yapar olmuştum fakat bu seferde bu işlem hem çok vakit alıyordu hem de ilk 24 saat saçlar çok elektrikleniyordu. Sonra bu düzleştirici taraklar dikkatimi çekti ben de çok para vermeden A101 e gelenlerden bir tanesini arkadaşımdan ödünç alıp denedim. Offf o ne kötü bir şeydi. Bütün saçlarımı yolduğu gibi bir işe de yaramadı. Saçlarımı düzleştirmemişti bile. Onu görünce bu sevdadan vazgeçtim. Sonra aradan zaman geçti. 



Malum inernette gezinirken önümüze düşen reklamlardan birinde başka bir markanınkini gördüm. Videosunu da izledim baktım işe yarıyor ve saçı da yolmuyor fakat aşırı yüksek bir fiyatı var. Sonra ben başka markaları araştırırken Arzumunkini gördüm. Bir kaç tane deneyenlerin youtube videosunu izledikten sonra da almaya karar verdim ve ilk kullanımda iyi ki de almışım dedim.




Şimdi gelelim ürüne. Bana sorarsanız diğer markalara aşırı yüksek fiyat vermeye gerek yok. A101 de satılanlar ile arasındaki en belirgin fark bunun yüzeyi seramik ile kaplı ve üzerindeki taraklar plastik değil onlarda ısınıyor. A101 dekinin tarak kısmı silikon gibi olduğu için bütün saçımı yolmuştu. Bunda öyle bir durum söz konusu değil. Yüzeyi dediğim gibi seramik ve iyonlu olduğu için zaten elektriklenme minimum. Bunun püf noktası tamamen kurutulmuş saça uygulamanız. Dipleriniz uçlarınız ıslak ya da nemli olmayacak. Saçınızı iyice kurutup, güzelce tarayacaksınız. Sonra tarağı fişe taktığınızda ısı ayarı yapmanız için bir gösterge çıkıp yanıp sönmeye başlıyor. Max sıcaklık 220 eğer saçınız aşırı kıvırcık değilse 170-180 yeterli oluyor. Çok çabuk ısınıp, ayarladığınız ısıda sabitleniyor. Sabitlendiğinde ekranda bir de kilit işareti çıkıyor. Bunun amacı siz uygulama yaparken yanlışlıkla tuşlara dokunup, ısıyı değiştirmeyesiniz diye. Eğer kilidi açmak isterseniz de artı ya da eksik tuşlarından birine bir kaç saniye basılı tutmanız yeterli oluyor. 



Sonra diğer sevdiğim özelliği ise tarağın kablo bağlantısının sağa ve sola hareket kabiliyetinin olması. Bu size uygulama yaparken kablonun rahatça dönüp, dolanmasını engelliyor. Hareket kabiliyetinizi kısıtlamıyor. 





Uygulamaya gelincede saçlarınızı kısımlara ayırıp normal tarak ile tarar gibi değilde tarağı tersten dipten uca doğru taramanız. Bu sayede çok hızlı ve istediğiniz düzlükte görüntü elde etmenizi sağlıyor. Dediğim gibi iyi ki almışım dediğim, sabah uyandım bu saçların hali ne hemen çıkmam lazım dediğinizde bile size kısa zamanda kuaförden çıkmışsınız moduna getirecek bir ürün. 



12 yorum:

  1. Bu benim de işime yarar. Sen nerden aldın onu da yazarsan süper olur bir bakarım ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben en uygun Trendyolda buldum. Hızlı da geldi :)

      Sil
  2. bende almayı düşünüyorum , arkadaşlarım kullanıyor ve cok memnunlar ... güzel günlerde kullanın . (bu arada bakım kürü nasıl , memnun musunuz ? )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakım kürü düzenli kullandığım ve çok memnun olduğum bir ürün. Sevgiler :)

      Sil
  3. çok güzel anlatmışsın baya işe yarayan bir alet olduğu anlaşılıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten sonuna kadar ederini hakeden bir ürün :)

      Sil
  4. Boyle iş gören aletlere bayılıyorum çok iyi olmuş güle güle kullan canim:)

    YanıtlaSil
  5. Benim kıvırcıklarımda hiçbir düzleştirici işe yaramıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 220 derecede etkili olur diye düşünüyorum, deneme imkanınız varsa bence şans verin :)

      Sil
  6. Canım benim de böyle bir ürüne ihtiyacım olmuş ve başka bir marka almıştım. Sende memnun kalmışsın ne güzel, güle güle kullan o zaman . Verdiğimiz paranın karşılığını almak çok hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
  7. Aşırı pratik görünüyor, araştırayım bende (:

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma