2 Ocak 2021 Cumartesi

Solo Islak Temizlik Mendilleri



Ev işleri bitmek bilmeyen bir döngü. Bazen kafa dağıtmayı sağlayan, çoğu zaman da kendimize vakit ayırmayı engelleyen bir iş. Son zamanlarda hepimiz evde çok daha fazla vakit geçiriyoruz. Günü hem ev işlerine hem de kendimize ayırabilmek için her şeyin pratiğini ve işlevselini arıyoruz. Solo Islak Temizlik Mendilleri  de evdeki temizlik işlerinizi bir nebze olsun kolaylaştırmaya gelmiş. İki tip olanı var. Biri Banyo ve Mutfak için kirece karşı etkili yüzey çizmeyen, daha çok deterjan katkılı. Diğeri ise kokusunu çok beğendiğim tüm yüzeylerde kullanabileceğiniz versiyonu. Banyo, Mutfak için olanı fayanslarda, armatürlerde, ocak ve tezgahlarda oldukça başarılı fakat öyle beklemiş, kurumuş yağ, kir artıkları için değil daha çok anlık dökülen saçılan şeyleri silmek için başarılı. Tüm yüzeyler için olan ise sehpaları, koltuklara dökülen şeyleri anında silmek için ideal. Bir paket içerisinde 40 adet mendil var. Bunlar iş yerleri için de oldukça pratik ürünler. Benim negatif bulduğum tek yönü oldukça küçük ve ince olmaları. Ben daha dokulu ve biraz daha büyük olmalarını tercih ederdim. Belki Eczacıbaşı AR-GE ekipleri buradan sesimi duyar :) 
Onun dışında oldukça pratik tavsiye edeceğim ürünler olmuş. 




5 yorum:

  1. Solo'nun da çıkarması güzel olmuş bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür ürünlere daha çok ihtiyacımız var değil mi? :)

      Sil
  2. ben de yeni aldım kargoyu sende gördüm ıslak mendil gibi baya inceymiş.. rosmann'dakiler favori olarak kalacak sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tüm yüzeyler için olanı çok sevdim ama biraz daha geliştirilmesi lazım. Haklısın canım :)

      Sil
  3. Bunlar çok pratik oluyor, farklı markalardan olanları kullanıyorum ama solo'yu denemedim hiç. Aynen bende biraz daha büyük ele gelen ve biraz daha kalın mendilleri daha çok seviyorum, yine kokusu için deneyebilirim, belki hoşuma gider o kusuru görmem :)

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma