8 Kasım 2017 Çarşamba

Mumuso Türkiye ile #ebruvefusunilekisamerhaba

22 Ekim Pazar günü Ebru ile birlikte düzenlediğimiz #ebruvefusunilekisamerhaba blogger etkinlik sponsorlarımızdan biri de Mumuso Türkiye idi. Mumuso kore ürünleri satan bir mağaza. Son zamanlarda tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de Kore ürünlerine inanılmaz bir ilgi var. Özellikle kozmetik ve güzellik alanında her türlü yenilik Koreden çıkıyor.

Mumuso ilk mağazasını Tepe Nautilus'da açmış çok yakında Palladiumda da açılacağını duydum.
İçerisinde kozmetikten, kırtasiyeye, elektronik eşyalardan, aksesuar ve tekstile kadar geniş bir yelpaze bulunmakta. Açıkcası ben hiçbir şey almayacak olsam bile bu tarz mağazaları gezmekten çok hoşlanıyorum. İlla ki de elim dolu çıkıyorum :)

Gelelim bizim etlinlik günümüze. Kendileri bizzat katılarak bize mağazalarından ve ürünlerinden bahsettiler ve her birimiz için hazırlamış oldukları nazik paketleri takdim ettiler. Kendilerine buradan çok teşekkür ediyorum.





   Mumuso da kendine has karakterler var. Hepsi de çok şirin.
Benim paketimden  çıkanlar

1 adet not defteri
1 adet kalem
1 adet toka
2 adet maske
1 adet el kremi 
1 adet parfüm 



#ebruvefusunilekisamerhaba
#bloggereventhouse

3 yorum:

  1. çok şirin hepsi ben de hepsini severek kullanıyorum.. özellikle parfüme bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzeller güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı ürünler ben hiç kullanmadım bir bakayım :)

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma