4 Haziran 2018 Pazartesi

Maybelline Tattoo Brow


Maybelline'nin Tatoo Brow aldığım ilk günden beri en sevdiğim kaş ürünüm oldu. Bu bir adından da anlaşılacağı gibi geçici kaş boyası. Renkli jel kıvamında, fırçalı bir ürün. Bendeki rengi light brown. Sanırım 2 ya da 3 rengi var.





Kullanımı şu şekilde; temiz ve kuru kaşınıza, vermek istediğiniz şekil doğrultusunda düzgün bir şekilde sürüp, en az 20 dk bekletiyorsunuz. Bu süreyi 3 saate kadar uzatabilirsiniz. Ne kadar uzun kalırsa kalıcılığı da o kadar uzun sürüyor. Bu süre dolunca, maske soyar gibi kaşınızdan bu ürünü tek seferde çıkartıyorsunuz. Bu kadar basit ve sonuç kaş boşlukları doluyor ve çok doğal bir görüntü oluyor. Ben çok sevdim. Size de tavsiye ederim. Özellikle microblading yaptırmış ve yavaş yavaş kaşınız silinmeye başladıysa bu sizin kurtarıcınız olacaktır. 
Uygulamasını kısa bir video ile anlattım. İzler ve beğenirseniz sevinirim :)



1 yorum:

  1. Kişisel blogum benirva'ya bekliyorum :)
    https://benirva.blogspot.com/2018/06/yeni-bir-ben.html

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma