17 Ocak 2019 Perşembe

The Body Shop Banyo Ürünleri



Gelen zamlarla birlikte taksit de yapılmayan kozmetik ve bakım ürünleri için indirim zamanlarını kollamak şart oldu. The Body Shop ürünlerini oldum olası beğeniyorum. Genelde cilt ve kozmetik ağırlıklı alışveriş yapıyorum. Geçtiğimiz günlerdeki indirimlerin birinde ise; banyo ürünlerine ihtiyacım olduğu için şans vermek istedim. Biri Peeling diğeri ise Duş Yağı olmak üzere iki ürün sipariş verdim. Peelingi küçük boy istemiştim fakat kullanınca keşke büyük boyunu alsaydım diyecek kadar sevdim. Neyse artık bir başka indirime :)

Gelelim ürünlere; Bunların ikisi de Spa of The World serisinden.
Deniz tuzlu peeling olan margarin kıvamında hem deniz tuzu yağlı krem bir karışımda. Uygulaması, kokusu inanılmaz güzel. Dediğim gibi bu ürünün büyük boyunu mutlaka alacağım. Benim gibi özellikle kışın cildi pul pul dökülenlerdenseniz, çok seveceksiniz.




Duş Yağı olan ise aslında duş jelinin yağlaştırılmış formu. İlk etapta sipariş verirken 250ml lik duş jeli kime yeter diye düşünsem de gelince çok uzun gideceğini anladım. Duş yağı dediğime bakmayın. Bebe Yağı kıvamında, inceliğinde değil. Mesir macununa yakın bir renk ve koyulukta. :) Şişesinden oldukça zor sıkılıyor ama az bir miktarı tüm vücuda yetiyor çünkü su ile birleştikçe incelen ve süte dönen bir yapısı var. Spa kokularını, doğal yağ kokularını seviyorsanız bunun kokusuna bayılacaksınız. İlk defa duştan çıkıp, giyindikten sonra bile kokusunun gelmeye devam ettiği bir duş ürünü kullandım. Bu da yine kuru ciltlerin seveceği bir ürün. Temizlenirken kurumadan duş almanın keyfi resmen. Aranızda deneyen varsa aşağıya yorum bırakırsa sevinirim. :)

2 yorum:

Tasarım:Sawako Kuronuma