22 Nisan 2019 Pazartesi

Avon Nude Ruj Serisi




Geçtiğimiz günlerde Avon Beauty Club'dan gelen Nude Ruj serisinden bahsetmek istiyorum. Ambalajından, yapılarına kadar konuşmaya değer. Makyaj Artisti Melis İlkkılıç'ın ten renklerine göre belirlediği seri mat yapıda ve nude tonlarda. Sürümü oldukça yumuşak ve dudakları kurutmayan matlıkta. Her zamanki gibi çok güzel kokuları var. Tek eksi yanı bence kalıcılıkları. Daha kalıcı olabilirlermiş ama o zaman da mat yapıda oldukları için dudakları kurutabilirdi. Bu benim için kabul edilebilir bir eksi çünkü renk tonlarını ve yapılarını gerçekten çok sevdim. Fikriniz olması açısından renkleri swachladım. Benim Favorilerim Divine Twig, Lush Cocoa ve Nude Suede :)

Sizler de sipariş vermek isterseniz. TIK TIK 


Beyaz Tenliler için 3 renk

Buğday Tenliler için 3 renk


Esmer Tenliler için 2 Renk 



8 yorum:

  1. Güzel bir çalışma olmuş çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Her bir rengi ayrı güzel fotoğrafları neyle çektiniz acaba :)

    YanıtlaSil
  3. en sevdiğim divine twig şu anda da dudağımda zaten .-))

    YanıtlaSil
  4. Bugday ve esmer tenliler icin olanlari cok begendim. Bu avon rujlara bakacagim tesekkürler 😊

    YanıtlaSil
  5. her biri ayır güzel güle güle kullan tatlım:))

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma