6 Mart 2019 Çarşamba

Bee Beauty Uyku Maskesi



Bu ara uyku maskelerine takmış durumdayım. İlk olarak bilmeyenler için nedir bu uyku maskesi onu açıklayayım. Uyumadan önce krem gibi cildinize güzelce sürüp, gece boyu maskenin cildinizi güzelleştirmesini sağlıyorsunuz ve sabah uyandığınızda yıkıyorsunuz. Hem maske sürüp, kurumasını bekleyip yıkamaya üşenenler için çok güzel bir alternatif hem de bence daha etkilisi çünkü hücrelerin yenilendiği uykuda bakım imkanı.
Tabi ki bir çok markanın artık bu tarz maskeleri var. Ben Gratis markası olan Bee Beauty ninkine indirim zamanı şans verdim. İlk olarak ambalajı hani şu çocukken içtiğimiz Capri Sun meyve suları gibi :) Bu pratik bir kullanım sağlamış, çok sevdim. 



Üzerinde 10 uygulama yazsa da çok bereketli ben belki 20 kere kullandım hala var. Vaadi ilk geceden pürüzsüz bir cilt. İşte bunu tam anlamıyla gerçekleştiriyor. İçerisinde Badem Asidi, Antep Fıstığı Yağı ve Süper Hyaluron var. Bunlar Cildinizdeki fazla sebumu dengelemeye bunu yaparken de nem seviyesini yükseltmeye yarıyor. Ben haftada 2 kere özellikle cildimin yorgun olduğu gecelerde uyguluyorum. Herhangi bir tahriş yapmıyor. Bittikçe sürekli ve sürekli alacağım bir maske oldu. 

12 yorum:

  1. Yastiga bulasiyor mu merak ettim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kremden farkı yok yüz hemen emiyor :) bulaşma yok

      Sil
  2. Aaa ben bunun yıkanmayan maskelerden olduğunu bilmiyordum.Çok pratikmiş

    YanıtlaSil
  3. Bunu çok merak ediyorum en yakın zamanda bakacağım tatlım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok faydalı bir maske anladığım kadarıyla ayrıca nazik ziyaretiniz içinde teşekkürler sitenizi takibe aldım.

    YanıtlaSil
  5. ben de almıştım ama bir türlü düzenli kullanamadım başlayayım bari :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başla canım neme doyurup, pürüzsüz yapıyor

      Sil
  6. Sleep Mask Elixir'i kullanmıştım,beğenmedim ve tekrar da almadım.

    YanıtlaSil
  7. çok pratik bir maskeye benziyor.Çok merak ediyorum

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma