7 Nisan 2020 Salı

Herbaderm Hyaluronik 3D Serum





Yaklaşık 1.5-2 aydır düzenli gece ve gündüz kullandığım bir serumdan dibinde 2 parmak kaldığı için gönül rahatlığı ile bahsedebileceğimi düşünüyorum. Serum %1 oranında Multi Moleküler Hyaluronik asit içeriyor. 30ml damlalıklı cam bir şişede. Kullanma talimatına göre sabah ve akşam 2-3 pompa tüm cilde uygulanması. Ben de aynen bu şekilde kullandım. Temizlenmiş cildime krem öncesi bunu uyguladım ve üzerine gündüz ya da gece kremimi sürdüm. Yapısı hafif kıvamlı renksiz ve kokusuz. Yağ gibi de değil. Cilt tarafından anında emiliyor ve tek başına bile güzel bir makyaj bazı oluşturuyor aslında.





Vaadleri kırışıklıkları azaltıp, daha sıkı ve dolgun bir cilt görünümü sağlamak. Açıkcası bu konuda yorum yapamayacağım çünkü derin bir kırışıklığım ya da sarkmam yok ama ben bu tarz ürünlerin sürekli ve önlem amaçlı kullanıldığında oldukça faydasının görüleceği kanaatindeyim. Kısacası bitince alırmıyım evet fiyat ve performans olarak beni tatmin ettiği için alırım. Umarım size de bir yol göstermiştir. 



12 yorum:

  1. benimde seveceğim bir seruma benziyor , paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Benim de aklımda olsun bu serum ;)

    YanıtlaSil
  3. Bu serumları önlem amaçlı kullanmak cilde yapılan en iyi yatırım. %1 benim için çok yeterli değil ama yine de bakmak istiyorum buna da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle aynı fikirdeyiz. Ben de oranın biraz daha yüksek olmasını tercih ederdim )

      Sil
  4. bende almak istiyorum. önlem almam gerek çünkü:)
    sevgiler
    makyajlikareler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer almak istiyorsan güzel bir başlangıç olacaktır canım :)

      Sil
  5. HerbaDerm son zamanlarda çok güzel serumlar çıkarttı. Aklımda birkaç tane serum var benim de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten fiyat performans oranı çok iyi :)

      Sil

Tasarım:Sawako Kuronuma