21 Nisan 2020 Salı

Anew Lift and Firm Eye Cream


Size Avon'un Anew serisinden ne zamandır denemek istediğim göz çevresi bakım kreminden bahsetmek istiyorum. Bu kreme ne zamandır bakıyorum fakat yeni deneme imkanı buldum. Aslında kullanmaya başlayalı 1 hafta oldu. Ben genelde ürün yorumlarımı ürünü yarılamadan yapmam fakat yaklaşık 16-17 yaşımdan beri düzenli olarak gece ve gündüz göz bakım kremi kullandığım için artık ilk sürüşte bile hangisi iyi hangisi işe yaramaz anlıyorum. 
Bu krem de aslında tam beklediğim gibi çıktı ve sizlerle de hemen paylaşmak istedim.



Krem gramaj olarak 2x10ml yani toplamda 20ml Genelde 15ml olur göz kremleri. Öncelikle vaadinden bahsetmek istiyorum. Kaldırma ve toparlama özelliğine sahip. Bu nedenle iki ayrı formda. Kaldırma özelliği jel kıvamda ve göz kapaklarına sürmek için. Krem yapıda olan kısmı ise kaz ayakları ve göz altı bölgesi için. İçeriğinde bulunan PolyPeptide bizim için en önemli kısım çünkü polypeptit birden fazla aminoasidin peptit adı verilen bağlar ile bağlanmasından oluşan cildimizin yaşlanmaması için gerekli çok önemli bir içerik. 



Ben açıkcası daha ilk haftadan göz çevremi daha gergin hissediyorum. Ayrıca verdiği nem de cabası. Yağ butonu yapacağını sanmıyorum çünkü esas yağ butonuna sebep olan göz kapağına sürülen kısmı jel yapıda. Kısacası bittikçe almaya devam ederim. Eğer siz de denemek isterseniz TIK TIK 

7 yorum:

  1. Bu kremi bende oldukça merak ediyorum. Etkisini sevmişsin o zaman bende şans vereyim .

    YanıtlaSil
  2. 5-6 sene önce bende kullanmıştım bu ürünü tam olarak hatırlamıyorum ama sonucunu🙈
    Sevgiler
    Makyajlikareler

    YanıtlaSil
  3. Şu an bende farklı bir türevini kullanıyorum ama gözlerimde yaşarma yapıyor. İçeriğini biraz araştıracağım.

    YanıtlaSil
  4. Anew serisini merak ediyordum. Denemek istiyorum ☺️

    YanıtlaSil
  5. Ben de kullanıyorum Füsun, ilk izlenim olarak seninle aynı düşünüyorum🌸

    YanıtlaSil
  6. Ben bu ürünü kullanan çok kişi gördüm en çok satan ürünlerinden biri diye biliyorum Avon un ama detaylı yorum olarak senin anlatımın iyi oldu.

    YanıtlaSil
  7. Aa güzel bir kremmiş not aldım bunu :)

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma