27 Şubat 2019 Çarşamba

Simple Vital Vitamin Cream




Simple Markası ülkemize İyi Kalpli cilt Bakımı sloganıyla ülkemize girdi. Temizleme jellerinden, Miceller sularına kadar bir çok ürünü mevcut. Ürünler Parfüm, Renklendirici, Alkol, Sabun ve Sert Kimyasallar içermiyor.
Kullandığım ürünlerin içeriğinin olabildiğince temiz olması ilk tercihim. Daha sonra bir kremden beklentim Spf içermesi. İçerisinde SPF 15 var, yaz için yeterli olmasa da kış için ideal olduğunu düşünüyorum. Yapısı krem kıvamında, özellikle bu kıvam bana krem sürdüğümü hissettiriyor ve içime siniyor açıkcası :)
Multivitamin yani cildin en ihtiyacı olan B3 ve E vitamini bulunuyor. 3 kat saflaştırılmış sudan oluştuğu için de tam bir nem bombası, yağlı his yok. Makyaj altında çok sağlıklı bir yansıma sağlıyor. 
Ayrıca içerisinde Gliserin ve Bisabolol bulunuyor. Bisabolol ise cildin kızarık görünümünü azaltıp, cildi hızla yenileyen bir madde ayrıca UV ışınlarından da korunmasına destek oluyor. 
Bu gündüz versiyonu ilk fırsatta bunun gece versiyonunu da rutinime eklemeyi düşünüyorum. Bittikçe alacağım, her yere yanımda götüreceğim, size de tavsiye edeceğim bir ürün oldu.



5 yorum:

  1. Markanın seveni de sevmeyeni de çok bu nedenle kendim denemem lazım bir ürün sanırım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu her marka ve her markanın ayrı ayrı ürünü için geçerli :)

      Sil
  2. açıkçası jelini ve peelingini çok etkileyici bulmadım ama buna da bir şans verebilirim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer hiçbir ürününe kefil değilim ama bunu çok beğendim :)

      Sil
  3. Gündüz değil ama gece versiyonunu deneyebilirim ben de :)

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma