11 Şubat 2019 Pazartesi

Loreal Değerli Çiçekler Serisi Yıkama Jeli



Hassas ciltli bir yapım olduğundan kullanacağım her ürünün içeriği ve yapısı benim için çok önem arz ediyor. Cilt bakımının en temel noktası da temizlik olunca, haliyle seçimlerimde ona göre oluyor. Cilt temizliği kişinin cildiyle alakalı olduğu kadar, nasıl rahat ettiğiyle de alakalı aslında. Mesela ben köpük temizleyicilerin cildimi yeterince arındırmadığını hissediyorum. İri tanecikli olanlarda cildi çiziyor gibi geliyor. En güzeli benim için jel ve minik tanecikli olanlar ya da silgi peeling şeklinde olanlar.
Lorealin Değerli çiçekler serisini denemek iste sebeplerim;

* Sabun ve Alkol içermemesi
* Gül ve yasemin özleri ile yumuşatarak, nemlendirerek arındırması

Özellikle kışın nem inanılmaz önem kazanıyor. Sadece nemlendirici sürmek yetmiyor. Bu tarz alkol ve sabun içermeyen temizleyicilerle birlikte cildi beslemek gerekiyor.

Ürün koyu bir jel kıvamında, nohut tanesi kadar ürün tüm yüzü köpürtmeye yeterli oluyor. Ilık suyla sabah, akşam yıkadığınızda da vaadlerini yerine getiriyor. Kısacası, temizleyici ihtiyacınız varsa buna da bir şans verebilirsiniz.


3 yorum:

  1. son günlerde bu seriyi birçok yerde görüyorum, ben de kullanmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Listemde alinmayi bekleyen ürünlerden L oreal in bu serisi 😊

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma