28 Mart 2019 Perşembe

Hafife Al



Hayatımda spor sürekli oldu fakat son bir senedir oldukça düzenli yapmaya çalışıyorum. Fit görünmek için ise sadece spor yeterli değil. Bununla beraber neler yediğiniz daha da önemli. Sağlıklı bir görüntünün %80 i yemek %20 si spor bence. Siz isterseniz her gün spor yapın. Sağlıksız besleniyorsanız görüntünüzde hiç bir değişiklik olmayacaktır. Bu demek değil ki hep kibrit kutusu kadar peynir yiyeceğim, salata ile besleneceğim. Benim amacım ve bence herkesin amacı bu olmalı. 

Diyet yapmadan sağlıklı ve bana faydası olacak şeyleri lezzetli hale getirip, tüketmek. Ağzıma atacağım şey o an belki bana çok lezzetli gelecek ama çok kısa sürede şekerimi yükseltip, beni sürekli yemeye itecek ise ondan uzaklaşıyorum. Hep mi sağlıklı şeyler yiyorum. Tabi ki hayır. Ben bunu hafta içi sağlıklı beslen hafta sonu biraz esne şekline çevirdim. 
Instagram sayfamda da talepler doğrultusunda ara ara #hafifeal hashtagi altında yediklerimi ve yaptığım şeylerin tariflerini paylaşıyorum ve paylaşıyor olacağım. Sizin de ilginizi çekiyorsa beklerim :)












5 yorum:

  1. çok güzel tariflermiş canım avokadonun yumurta gibi bi tadı var sevemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk hiç sevmemiştim. Labneli tarifimi dene bayılacaksın :)

      Sil
  2. Güzel tarifler. Deneyeyim. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. bayıldım bu kahvaltılara ben ama..çok lezzetli görünüyor..

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma