3 Nisan 2019 Çarşamba

İlk Vlog, Benimle Birgün, Baby Mezo Uygulaması, Alışveriş



Youtube kanalımda daha çeşitli videolara yer vermeye karar verdim. Bunlardan ilki de Slim Life Estetik Merkezinde yaptırdığım Baby Mezo uygulamasının detaylı anlatımı ve gün içerisinde neler yaptım. Trendyol'dan neler aldım. Denemeli bir şekilde gösterdim. 
İlk deneme tabi ki kusurlar var ama içerik ürettikçe daha da iyi olacağını düşünüyorum. Gittiğim lansmanları, arkadaşlarımla geçirdiğim vakitleri ve tabi ki sizden bir içerik talebi geldiğinde onu çekmeyi ve paylaşmayı çok isterim. Siz de abone olup, destek verirseniz mutlu olurum :)



5 yorum:

  1. Yeni bloğum açıldı abone olursanız çok sevinirim ve açılışa özel bir çekiliş düzenledim beklerim Sevgiler :)

    www.gulsahworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel başarılar dilerim. Takipteyim zaten :)

      Sil
  2. olmadıysam hemen abone oluyorum :-))

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma