7 Haziran 2017 Çarşamba

Oya Tolga Make Up Stüdyo


Makyaja merakım hep vardı. Kimse kapatıcı nedir bilmezken ben kullanırdım. Neyi nereye süreceğimiz hakkında şimdiki kadar bilgi edinebileceğimiz bir yer yoktu biz lisedeyken. Mesela bana göz makyajı yakışmıyor der geçerdim. Göz altı kapatıcısı, rimel, allık olmazsa olmazımdı ama o kadar.
Sonra detaylı öğrenmek istedim. Hem meslek edinmek, hem de kendim için doğru makyaj nedir bilmek için araştırmaya başladım. Nereden, kimden ders alabilirdim? Bir çok kurs çıktı karşıma ama kimisi dershane gibiydi, kimisi bilgisiz kişiler tarafından veriliyordu. İçime sinmiyordu. Sonra araştırırken karşıma Oya Tolga Makeup Studio çıktı. Oya Hanım'ı aradım ve hemen bir randevu alıp, görüşmeye gittim. Sıcacık stüdyosunda kendi karşıladı beni. Bilgi aldım ve oradan ayrılmadan karar vermiştim. Doğru adresteydim. Normalde 2 aylık süren bir eğitimdi ama 5 günlük hızlandırılmış kursla her gün tam 5 saat bire bir çalışarak harika bir eğitime katıldım. Ne kadar yanlış bildiğim şey varsa düzelttim. Bugün doğru bildiklerim ve temelim kendisine aittir. 

Peki kimdir Oya Tolga?

Oya Tolga; Ortaokulu Notr Dame de Sion , liseyi Nişanta Kız Lisesi ve Devlet Güzel Sanatlar Akademisi (şimdiki Mimar Sinan Üniversitesi) Eski Türk Sanatları bölümünü okumuştur. Paris’te “Jean Piere Florimont”,  “Jean d’Estrees Esthetique Visagisme” Londra’da “The Park School of Beauty Therapy" okullarını bitirdikten sonra Kozmetik, Sinema Televizyon, Tiyatro teknik make-up artist olarak yarım asra yaklaşan kariyeriyle profesyonel olarak çalışmaktadır.





İlk  malzemelerimle makyaj masamı oluşturmuştum.


3 yorum:

  1. başarılarının devamını dilerim canım , Oya Tolga ismini çok duymuştum :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok değerli bir insan ve eğitmendir. Çok teşekkür ederim canım, sevgiler...

      Sil
  2. Sanırım benim de ileride Oya Hanımla yolum kesişecek. Bu işi hakkıyla öğrenmek yeniliklere de açık olmak şart.

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma