12 Mayıs 2020 Salı

Maybelline Hyper Easy Liner






Eyeliner bakışları, ifadeyi güçlendiren. Hem sade hem etkili hem de yoğun makyajlı görünmeyi sağlayan çok etkili bir makyaj malzemesi ve tekniği. Ben gel ya da likit keçe ulu eyeliner tercih ederim. Özellikle vazgeçemediklerim vardır. Bu sefer bir yenisine şans verdim ve hiç de pişman olmadım. Maybelline Hyper Easy Eyeliner adından da anlaşılacağı gibi kolay sürüm sağlıyor. Keçe ucu ne çok uzun ne de çok kısa sertliği de rahat sürüm yapmanızı kolaylaştırıyor. Keçe uçlu eyelinerlar da en önemli iki nokta çok ıslak olmayacak ve çektiğiniz çizginin üzerinden geçtiğinizde ilk çizdiğiniz çizgiyi yerinden oynatmayacak. Bu iki özellik olduğu zaman gerçekten çok rahat ve güzel çizgiler elde edebiliyorsunuz ayrıca bir diğer püf nokta ise eyeliner çekerken gözünüzü sağa sola çekiştirmeden tam karşıya bakarak önce kuyruğunu daha sonra da geri kalan kısmını birleştirmeniz. Bu tekniği uygularsanız başarılı bir eyeliner olacaktır. Şurada eyeliner nasıl çekilir videoma göz atabilirsiniz. 




7 yorum:

  1. Eyeliner çekmek beni hep zorlar. Oysa ki gözde ne güzel duruyor. Öbür yazıya da bakayım ☺️

    YanıtlaSil
  2. Bunu hala deneyemedim çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Son günlerde çok dikkatimi çekiyor bu eyeliner . Simsiyah duruyor çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  4. Bu tarz ürünleri ne yazık ki kullanamıyorum. Mümkün değil çekemem.

    YanıtlaSil
  5. keçe uçlu kullanıyorum ben sürekli. Maybelline master ink kullandım ama beğenmemiştim. Bu ürününü merak ettim ama not aldım:)
    sevgiler
    makyajlikareler

    YanıtlaSil
  6. Eyeliner özürlüsü olduğum için yine derin bir iç çektim (:

    YanıtlaSil
  7. like your hair
    great post!thank you for your share!Love it!
    luxhairshopcom straight human hair

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma