18 Aralık 2020 Cuma

Ashley Joy Mucizesi

 


Saçlarım boyalı ve özellikle de en zor bakımı olan sarı renkli. Böyle olunca sürekli bakım istiyor. Açıkcası ben hiç şikayetçi değilim çünkü bakım yapmayı çok seviyorum. 

Şampuan, saç kremi, bakım yağı, fön suyu gibi ürünleri market ürünlerinden tercih etmiyorum çünkü onların içerisindeki kimyasallar saçları oldukça kötüleştiriyor. Bu yüzden bu ürünlerin içerikleri benim için hassas bir konu. 

Etrafımdan saçlarımın sağlıklı göründüğü ve güzel uzadığı ile ilgili övgüler alıyorum. Bunun tek sırrı bakım bakım bakım. Bakımdan kastım da sadece şampuan ve saç kremi, saç maskesi değil. Kurutma şekliniz, kullandığınız yağlar, tarak seçimi hepsi bu bakımın içerisinde. Saç bakımı ile ilgili de ayrıca aşama aşama bir yazım olacak.

Eğer saçlarınız boyalı, röfleli, işlem görmüşse şimdi bahsedeceğim ürünlere dikkat edin.

Geç keşfettiğim ama ilk kullanımdan aşık olduğum bir saç bakımı markası olan Ashley Joy %100 Türk Malı. Hem de bir kadın girişimci ürünü. Sevgili Aslı Şen' in markası. Ürünler bitkisel içerikli, paraben ve kimyasallardan uzak, hayvanlar üzerinde de test edilmiyor. 

Bahsedeceğim ürünlerden 1.si Yoğun Onarıcı şampuanı 2. ise acaba biter mi diye korktuğum, stoklama ihtiyacı uyandıran. Kokusu tarif edemeyeceğim kadar mükemmel, boya koruma özelliği olan 11 bitki özünden oluşan Avacado yağlı, elektriklenme karşıtı duş sonrası bir bakım kremi. 

Bu iki ürünü kullanıp, saçlarım güzelleşmedi diyecek biri yok. O kadar iddialı ürünler. 



Şampuan saç kremi gibi bir yapıda 400ml. Az bir miktarda alıp tüm saçınıza az su ile nüfuz etmesini sağlamanız yeterli. Aşırı köpürme beklemeyin. İçeriğinde Aloe Vera ve Rosemary var. Hatta ikinci defa şampuanlarken maske gibi bir süre saçınızda bekletirseniz çok daha etkili oluyor.



Besleyici ve Elektriklenme karşıtı Saç Bakım Kremi içeriğinde dediğim gibi 11 Bitki karşımı Avacado Yağı ve Aloe Vera var. Ayrıca en güzel özelliği de bence Boya koruma özelliğinin olması. Peki bu bakım kremini en çok kimler sever. Saçlarına ısıl işlem uygulayanlar. Saçları kıvırcık olup, elektriksiz belirgin bukleler isteyenler. Saçları çok gür olup, sürekli kabaranlar. Saçları çok ince olup, cansız mat görünümden şikayet edenler. Kısacası her saç tipinin seveceği ve vazgeçemeyeceği bir bakım ürünü. 


Saçlarınızı yıkadıktan sonra taramadan önce bir fındık büyüklüğünde dipten uca sürün ve tarayın daha sonra bir havlu ile sarın ve iyice saçınıza nüfuz etmesini bekleyin. Saçlarınız parlamış ve kuruturken fön çekmeden fönlü gibi parladığını göreceksiniz. 

Ben ayrıca geceleri yatmadan saçlarımı tarayıp, saç uçlarıma bir miktar uyguluyorum ve sabah saçlarım pürüzsüz uyanıyorum. 


Eğer bu yazımdan sonra ürünleri kullanıp, memnun kalırsan lütfen yorum bırakmayı unutma :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma