15 Aralık 2020 Salı

Xiaomi Epilasyon Cihazı



Pandemi süreci ile başlayan güzellik merkezlerinin çalışmalarına ara vermesi ile epilasyon sürecim durmuştu. Her ne kadar tüyler zayıflamış olsa da eğer devam etmezseniz uykuda olan kıl kökleri tekrar canlanıyor. O nedenle epilasyonlar devam ettiğiniz sürece kalıcı oluyor. Ara verdiğinizde tamamen güçlenmese de kıl kökleri canlanıyor ve işe yaramadığını düşünüyorsunuz.

 Bu nedenle evde diğer yöntemleri bir süre uyguladıktan sonra buna bir çözüm bulmam gerektiğine karar verdim ve evde epilasyon cihazlarını araştırmaya başladım. Klasik kıl köklerini cımbız yöntemi ile çekenlerden almak istemiyordum. Evde lazer cihazlarının da çok maliyetli olduğuna karar vermişken karşıma Xiaomi'nin Epilasyon Cihazı çıktı ve makul sayılabilecek bir fiyatı da olduğunu görünce hiç düşünmeden sipariş verdim. En büyük artısının 900 bin atımlık olduğu yazıyordu bu da çok uzun süre kullanabileceğiniz anlamına geliyor. Cihaz gelir gelmez denemeye başladım. Merkezlerdeki lazerden pek bir farkı yoktu. Atış yaparken kısa süreli bir lazer ışığı yayıyor. O an kıl köküne atış yaptığını anlıyorsunuz.


Kutusundan 1 adet gözlük. Cihaz ve adaptör çıkıyor. Pilli ve şarjlı değil. Fişe takıp, hemen kullanıma başlayabiliyorsunuz. Lazer şiddeti 5 kademe. 1 en düşük 5 en yüksek atım sağlıyor. 2-3 ayarda yapmanızı tavsiye ederim çünkü 4 ve 5 deri yanıklarına neden olabilir. Dikkat etmeniz gereken tek şey seviye ayarı. Bir diğer güzel tarafı manul atış ve otomatik atış olarak 2 ayarının olması. Ben otomatikte yapıyorum. Atış yapmak için sürekli düğmeye basmak yorucu olabiliyor hem bu şekilde kıl kökünü gördükçe atış yaptığı için daha güvenli oluyor.




Çabuk ısınıyor, hiç işe yaramıyor gibi yorumlar okudum fakat bunlara katılmıyorum. Evet cihazı 15 dakikadan fazla kesintisiz kullanırsanız aşırı ısınıyor hatta devam ederseniz hata veriyor. Bu sırada tek yapmanız gereken cihazı kapatıp, 10-15 dk soğumasını beklemek. Bu cihazın bir eksisi değil kapasitesi. Güzellik merkezlerindeki kocaman cihazlar bile 20-30 dk arasında ısınıp, duruyorken el kadar cihazın çabuk ısınması normal olsa gerek. 15 dk az gibi gözükebilir ama size şu kadarını söyleyeyim. İki bacağınızı komple bitirmenize yetecek bir süre. Kol, genital, kasık, yüz gibi bölgelerde de güvenle kullanabilirsiniz. 



Kullanım sıklığına gelecek olursak işte işe yaramıyor diyen kişiler de cihazı yanlış kullandığı için işe yaramadığını düşünüyorlar. Halbuki bu cihaz ve güzellik merkezlerindeki hemen hemen bütün cihazlar gibi sizin tüylerinizi tamamen bitirmiyor. Sadece kıl köklerinizi zayıflatıp, uykuya geçiriyor. Bu nedenle ilk kullanımda haftada 1-2 kez uygulama yaparsanız. İlk aydan sonra 15 günde 1 kullanıma hatta daha sonraki sürelerde ayda 1 kullanıma düşürebilirsiniz. Batıklarınız varsa tamamen geçtiğini söyleyebilirim. Uzun süre dertsiz yumuşacık bir görünüm için iyi ki aldım diyebileceğiniz bir cihaz. Yeni Yıl üzeri kendinize ya da eşinize harika bir hediye alternatifi olacaktır. Ürüne buradan ulaşabilirsiniz.

5 yorum:

  1. Hmm bunu ilk kez gördüm epilasyon cihazı kullanmasam da aklımda olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhtiyaca yönelik başarılı bir ürün canım :)

      Sil
  2. Bu sıralar evde epilasyona geçti herkes. Pandemi nedeniyle evde olması da harika doğrusu..

    @ilknurundunyasi
    https://www.ilknurundunyasi.com/

    YanıtlaSil
  3. Yıllar önce lazer epilasyonu halledip bitirdim ama senin de belirttiğin gibi hiç birşey yüzde yüz sonuç vermez. Bu ev tipi cihazlarda lazer sonrası kalanlar için ideal bence. Işık kaynağı IPL değilse düşünebilirim. IPL cihazlar ben de alerji yapıyor ne yazık ki :)))

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma