22 Aralık 2018 Cumartesi

Gratis İndiriminde Bakılacaklar


En uzun gece, yeni yıl derken indirimler hız kesmiyor. Ben de kullanıp, memnun olduğum ürünleri paylaşmak istedim. Belki siz de ne alsam ya da bu ürün nasıldır diye düşündüğünüz varsa ışık tutsun.

O halde ilk bakım ürünlerinden başlayalım. Gratis’in kendi markalarından biri olan Himalaya. Birini yazın birini kışın kullandığım 2 muhteşem maskeye sahip. Karma ve Yağlı ciltler için olan Arındırıcı Çamur maskesini yazın, normal ve kuru ciltler için olan Tazeleyici Meyve maskesini de kışın kullanıyorum. İkisi de uygun fiyatlı kategorisinde çok başarılı. Hassas ciltlerin de rahatlıkla kullanabileceği türden.

Bir diğer yine Gratis markası Dirty Works. Bu markanın ürünlerini çok beğeniyorum ama özellikle bu cam şişedeki yüz yağını deneyin mutlaka. Bu bir kuru yağ. Sürdüğünüz anda cilt tarafından anında emiliyor ve hiç yağlı his bırakmıyor. İsterseniz makyaj bazı yapın, isterseniz fondöteninize damlatın her türlü çok başarılı ve inanılmaz güzel kokuyor.




Makyaj markalarında da Wetn Wild ve Bee Beauty yine sadece gratiste bulunan iki marka. Wetn Wild 'ın cam şişedeki Photo Focus sersindeki akışkan fondöteni. Ortadan yoğuna kapatıcılıkta. Mat bitişli gün boyu sizi üzmeyecek bir fondöten. Ayrıca yine aynı markanın aydınlatıcıları ve aydınlatıcı allıkları çok meşhur. 
Bee Beauty oldukça uygun fiyatlı ve kaliteli ürünler çıkartıyor. Bu allık paletini de çok severek kullanıyorum, buna da bakabilirsiniz.


Yine Wetn Wild ın Hard As Ice Top Coat u inanılmaz dayanıklı ve hiç katılaşmadan son damlasına kadar kullanabileceğiniz bir ürün. Bittikçe aldıklarımdan.

Bir de yine Wetn Wild ın Cushion Correctorlarından sarı olan özellikle göz altı için inanılmaz ince ve güzel bir kapatıcı. Bu da bittikçe aldıklarımdan.


2 yorum:

  1. Bu yazı çok güzel fikirler veriyor insana ,merak ettiklerimi not aldım bile canım 🤗

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma