30 Ocak 2019 Çarşamba

Clinique Moisture Surge CC Cream Spf 30


Yılın son günlerinde cildimi nemlendirirken güneşten korusun hem de tonunu eşitlesin, günlük kullanımda beni canlandırsın arayışım Clinique'in Spf 30 içeren Moisture Surge CC Creami ile son buldu. Tabi ki deneyip, uygulama yaptırıp aldım. Siz de bu tarz ürünleri hem maliyet hem de uygunluk açısından ziyan olmaması için deneyip alın. 

Dediğim gibi benim beklentim nemlendirsin, korusun, ton eşitlesin ve canlandırsındı. Ne çok beklentim varmış :) İsteyince oluyormuş demek ki, bunların hepsini bu minicik ambalaja sığdırmışlar. 

Nemlendirme özelliği olsa da ben altına günlük nemlendiricimi sürüyorum. Nemlendirici özelliği asla gün içerisinde parlamaya neden olacak bir formda değil. Çok çok yağlı olmadığı sürece her cilt tipine uyacaktır.

Ambalaj 40ml bu çok küçük değil mi hemen biter izlenimi veriyor fakat ürün yoğun kıvamlı, mercimek tanesi tüm yüze yetiyor. 
Fırça ya da süngerle uygularsanız daha az kapatıcılık veriyor fakat o sağlıklı aydınlık görünümü koruyor. Parmaklarınızla sürerseniz daha kapatıcı oluyor. Yapısı sürüldükten sonra cilde oturuyor ve asla bir ürün varmış gibi durmuyor. Az da olsa gözenek görünümünü küçültüyor. Kısacası yaz ve kış için günlük kullanımda tek ürün ile birkaç adımı halletmiş oluyorsunuz.
Ben çok sevdim. Bittikçe alacağım ürünlerden biri oldu.

6 yorum:

  1. 30 faktör de gayet iyiymiş..

    YanıtlaSil
  2. Günlük kullanım için CC kremler. Bunu da listemize ekleyelim. Güzel paylaşım, teşekküreler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben de sizi takibe aldım bundan sonra :)

      Sil
  3. sayfanızı yeni keşfettim ve yazılarınız çok hoşuma gitti inşallah uzun yıllar paylaşımlarınıza devam edersiniz ^_^ sayfama da beklerim profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ziyarete geldim, beklerim.:)

    YanıtlaSil
  5. boynerden denemek üzere tester almıştım evde denemek için gerçekten çok güzeldi kesinlikle alınmalı

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma