21 Ocak 2019 Pazartesi

Marc Anthony Şekillendirici Kokteyl

Marc Anthony Saç ürünlerini Watsonslarda görüyordum. Açıkcası her türlü saç sorununa renkli ambalajları ile dikkat çekici çözümler sunuyor olmaları ilgimi çekmişti. Yeni Yıl öncesi kendilerinden çok nazik bir paket aldım. İçerisinden çıkan tam da bana uygun bir üründü. Saçlarım sarı olduğu için bakımı da ona göre daha özen istiyor. Hafif dalgalı ama elektriklenmeye de müsait bir yapısı yapısı var. Bu yüzden kurutma öncesi durulanma gerektirmeyen bakım ürünlerinden yardım alıyorum. Sürekli bu tarz ürünler kullandığım için hemen denemek istedim ve Smooting Cocktail ilk kullanımdan itibaren benim vazgeçilmezim oldu.


Ürün benim ilk defa gördüğüm bir ambalajda. İki ayrı kapağı var. Bir tarafı düzleştirici etkili bir tarafı parlaklık verici. Saçlarınızın nemini aldıktan sonra iki kapağından da eşit miktarda ürün alıp, avucunuzda bir güzel karıştırıp, dipten uca saçınıza yediriyorsunuz ve daha sonra ister fırça yardımıyla isterseniz sadece fön tutarak kurutuyorsunuz ve saçınız yumuşacık, elektriksiz oluyor fakat asla yapışık ve sönük bir etki bırakmıyor. Temiz içeriği ve vaadini yerine tam anlamıyla getiren bir ürün olarak sürekli alınacaklar listeme eklendi. 
Nereden temin edebiliriz derseniz, Watsons ve bir çok kozmetik sitesinde mevcut.
Ayrıca bunun bir de hacim veren pembe ambalajda olan versiyonu da varmış.




6 yorum:

  1. bu tarz ürünleri bende sık kullandığım için notumu aldım. paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. hacim veren kremi beğendim ben miktarı iyi ayarlamak lazım ama ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunda miktar sıkıntısı yok ama onu bilmiyorum tabi :)

      Sil
  3. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  4. sitenizi takibe aldım ve çok beğendim bende siteme ziyarete beklerim ..

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma