8 Eylül 2017 Cuma

Allığın Kalıcılığını Arttırmak

Allık makyajın benim için en keyifli ve en güzel tamamlayıcısı. Buğday tenli olduğum için soğuk pembeler ve şeftali tonlarını çok seviyorum. Allığın aynı zamanda insana enerji verdiğini, kendini iyi hissettirdiğini düşünüyorum ve tüm gün kalıcı olsun istiyorum.

Sabah evden çıkarken yaptığım makyajı gün içerisinde en fazla bir kere allık tazeleyerek devam ettiriyorum. Normalde eğer allığınız çok kalıcı değilse, sürdükten 1-2 saat içinde yüzünüzden uçacaktır. Bunun da en önemli nedeni toz yapıda olmasıdır.

Peki ne yapalım da allığımız daha çok dayansın?

Aslında kural çok basit. krem ürünler hep cilde önce toz ürünler onların üzerine uygulanır. Porselen makyaj diye bahsedilen şey de aslında bu temel üzerine dayanır.

Peki ben ne yapıyorum? Önce biraz krem allık sürüyorum ve üzerine toz allık geçiyorum ve gün boyu canlı istediğim aydınlıkta bir makyaj elde ediyorum. Siz de bunu alışkanlık haline getirirseniz en sevmediğiniz allığınızı bile sever hale gelirsiniz :)

En altta krem allık en altta
ortadaki krem allık üzerine toz allık
En üstteki sadece toz allık





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma