15 Eylül 2017 Cuma

Pie Accessories ve Çekiliş

Yaz başında yaptığım alışverişlerden bir kaçı da çanta ve takı üzerineydi. Yeni bir mağaza keşfettim.
Ben önce stand olarak gördüm. Pie Accessories  diye. Çantalar, takılar, aksesuarlar, terlikler oldukça dikkatimi çekti ve ilk yaza uygun olan turuncu renkli çantamı aldım ve bütün yaz elimden düşmedi. Her gören nereden aldığımı sordu ya da aaa çantan çok şıkmış dedi.


Daha sonra yaza en çok yakışan aksesuarlardan olan ve ne zamandır istediğim gibi bulamadığım halhalımı buradan aldım.


Ve son olarak da yine bu yazın favorisi gold bir çanta alarak. Sezonu kapattım :) 
aklım şimdi ise yeni sezonda neler olacağında.



Meğer kendileri kocaman bir aileymiş. Sadece mağaza değil, ayrıca internet satışları da varmış. Artık rahat rahat yeni ürünlerine bakabilirim. Siz de sitelerine girip, mutlaka ürünlerine bir göz gezdirin derim. Ayrıca o çok beğenilen turuncu çantadan da kazanmak isterseniz. Instagram çekilişime de beklerim. Çekilişe katılmak için  Makeupbyfun sayfama uğrayın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım:Sawako Kuronuma