8 Nisan 2021 Perşembe

K- Beauty Starter Kit İncelemesi



Yeni yılda denemeye başladığım Korendy'nin K- Beauty Starter kitinden yeterince bahsedecek kadar kullandım. Bu tanışma seti Kore cilt bakımına ilgi duyanlar ve nereden başlayacağını bilemeyenler için harika bir başlangıç.




Gelelim kutunun içeriğine ; içerisinde Dear Klairs markasının en popüler iki ürünü çıkıyor. 

1. Ürün Supple Preparation Facial Toner 30ml. 


Bu ürün adından anlaşılacağı gibi yüzü, temizlik adımından sonra seruma ve nemlendiriciye hazırlama toniği. Yapısı bildiğiniz tonikler gibi su kıvamında değil. Bir essence gibi yoğun. Bu nedenle çok çok az kullanmanız yeterli. En iyi sonucu avucunuza bir miktar döküp, temizlenmiş cildinize tampon hareketler ile bastırarak uygulayarak alabilirsiniz. İçerisinde bitki özleri ve yatıştırıcı bileşenler var. Ciltteki kızarıkları alma konusunda da oldukça başarılı. Bu ürünü sabah ve akşam kullanabilirsiniz. 
Yaklaşık 3 aydır kullanmama rağmen henüz yarıya gelmiş. Çok rahatlıkla 6 ay kullanabileceğiniz bir ürün. Ambalajının küçük olması ile de her yere yanınızda götürebilecek olmanız bir avantaj.



2. Ürün Freshly Juiced Vitamin E Mask 15ml


Bu kitin içerisinde beni en çok şaşırtan bu maske oldu. Önce bu niye bu kadar küçük? bundan ne anlayacağım? Ben bu kiti bir daha almam gibi düşündüm. Kullanmaya başladıktan sonra bu kiti stoklamaya karar verdim. Öncelikle size yapısından bahsetmem lazım. Adının hakkını bu konuda verdiğini düşünüyorum. Kendisi tam bir jöle kıvamında ama şöyle düşünün. Krem kıvamında ama jöle. Minicik ama minicik parmağınıza almanız tüm yüzünüze yeterli oluyor ve o bozdum zannettiğiniz kavanozdaki jöle anında hiç el değmemiş gibi bir hal alıyor. 


Gördüğünüz gibi bu maskeyi haftada 3-4 kere uygulamama rağmen 3 ayda bu kadar azaldı. Bu ürün de en az 6 ay size yetecektir. 
Bu maskeyi temizlik ve tonik adımını tamamladıktan sonra cildinize sürüyorsunuz ve yıkamadan uyuyorsunuz. İçerisindeki Niacinamid ve Vitamin E ertesi güne daha parlak ve yumuşak bir cilt ile uyanmanızı sağlıyor. Sabah uyandığınızda yüzünüzü yıkamanız yeterli. Bunun etkisine ve verdiği neme bayıldım.

4 yorum:

  1. bu tarz deneme-başlangıç kitleri süper oluyor tavsiye üzerine bu seti de alacağım ...

    YanıtlaSil
  2. Klairs denemek istediğim bir marka.Bu setle başlanabilir😊

    YanıtlaSil
  3. bu seti denemedim ama seveni çok fazla denemek isterim

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma