18 Ocak 2021 Pazartesi

Anew Anti-Wrinkle Plumping Concentrate %1,5 HA Serumu

 


Avon'nun en sevdiğim serisi Anew. Bu seri sonuç odaklı ve neyi vaadediyorsa onu sonuna kadar karşılayan. Hassas ciltlerin çok rahat kullanabileceği bir anti aging serisi. 
Bu seriden bir serum tavsiyesinde bulunmak istiyorum. Bir süredir deneyimlediğim Anti-Wrinkle Plumping Concentrate %1,5 HA serumu. Bu serum konsantre Hyaluronic Acid içeriyor. Cildinizin nem ihtiyacını karşılıyor, dolgunlaştırıyor, ince kırışıklıkları gideriyor ve oluşmasını engelliyor. Ayrıca üzerine süreceğiniz kreme yapacağınız makyaja zemin hazırlıyor. Açıkcası bundan önce denediğim La Roche Posay'in Hyalu B5 serumuna muadil gösterebilirim. 

30ml pompalı cam bir şişede geliyor. Ürün kokusuz ve renksiz. Temizlenmiş cildinize sabah ve akşam bir iki pompa sıkıp avucunuz ile tampon hareketlerle cildinize yedirmeniz yeterli.
Yeniden alır mıyım evet alırım. Bu nedenle sizin de denemenizi tavsiye ediyorum. 


4 yorum:

  1. LRP'ye muadil dediysen tamamdır :-) ben şimdilik sadece akşamdan sabaha nem ve hafif de dolgunluk verme etkisinden çok memnunum...

    YanıtlaSil
  2. Bu serinin serumları gerçekten başarılı. Dolgunlaştırıcı shotlarla birlikte kullanıyorum bende, farkı çok kısa sürede görebiliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle çok etkili ben de bu özelliğini çok beğendim :)

    YanıtlaSil

Tasarım:Sawako Kuronuma